فلســــفه ی بیمار

فلســــفه ی بیمار

این چیز ها مهم نیست ...

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 30850
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


(Eternity I (Full

وقتی دارم از همچین زندگی بی روح و خاکستری دور میشم

(فکر میکنم)

گل های این دنیا یهو کجا غیبشون زده؟؟

مشکل کجاس؟!

 

بی گناهی (تو) , دیوانگی (من) و طنز تلخ (زندگی)

حقیقتی تلخ

آه خداااااااا بیا و منو نجات بده ...............

 

غرق در اشک هایم بودم

امید در من مرده

اما حالا که اینجام (تو هستی) نمیخوام برم !

 

گیر زمان افتادم !!!

سرابی از امید و تغییر

اشتباهی در حال تکرار , و الان هیچ رحمی برای من وجود ندارد!

اگر حقیقت به تو آسیب میزنه .... پس برای دردش اماده شو !

 

فکر میکنی ما همیشگی هستیم ؟؟؟؟

 

رودخانه ای پنهان  و ابدی از فهم و احساس !

از مرگ فرار میکنم !!!

ای سرنوشتی که همیشه  وسوسه انگیز بودی !

منو به عقب بازگردون !

 

سیلی از اشک با ذهن و روح من پیوند میخورد

فقط رویای عشق !!! , حقیقت اصلی بسته میشود پشت سرم

تا چشمانم را میبندم , روشنایی حقیقت در من میمیرد

آخرین خداحافظی ام را با بشریت میکنم
 

(برای رسیدن به)
 

ابدیتی یگانه !
 

 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت20:05---1 آذر 1391
وقتی همه چیز نابود می شه. ۲ جا برای بازگشت هست.


یکی خانواده که شاید خیلی ها باهاش خوش نباشن و نخوان برگردن.


دومی خدا!


من اهلش نبودم اما وقتی تو اوج های بالا و پایین با من بود. فهمیدم خیلی می تونم روش حساب کنم.


تنها کسیه که نمی خواد احساساتتو براش تبدیل به حرف کنی که بعضی چیز ها جا بمونه. مستقیم وصله بهت.
پاسخ: خدا ... چیزی که نه به بودنش هیچ جوره اعتقاد دارم و نه به نبودنش !!!! بنابراین میشه چیزی که ندارمش ... هیچ ایده ای در موردش ندارم ... خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهیار تاريخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

خسته از دنیای تکراری ... به دنبال ماورا !!! تفکر در مورد دنیای تکراری وقتی در ماورا به سر میبریم...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to villain.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com